سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد؛

پتروشیمی بندر امام تیم خطرناکی است

فرزاد کوهیان گفت: پتروشیمی بندرامام تیم خطرناکی است و بازی سنگینی برابر این تیم پشت سر گذاشتیم.

ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال دو تیم پتروشیمی بندرامام  و دانشگاه آزاد در بندر ماهشهر به مصاف رفتند که در پایان تیم دانشگاه آزاد 73 بر 66  مغلوب حریف خود شد.

فرزاد کوهیان پس از باخت برابر این تیم گفت: پتروشیمی بندرامام تیم خطرناکی است و بازی سنگینی را برابر این تیم صدرنشین جدول پشت سر گذاشتیم و معتقدم بازیکنان تیم پتروشیمی ، هم از بیرون هم از داخل زمین خیلی خوب مدیریت شدند و توانستند بازی را ببرند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره شاگردانش گفت:به نظرم بازیکنانم نسبت به بازی های گذشته خیلی بهتر شدند و در حال طی کردن روند صعوی هستند اما در کل از نتیجه این دیدار راضی نیستم.امیدوارم که در بازی های بعدی شاگردانم بهتر از این باشند.

کوهیان در مورد جوان گرایی تیمش عنوان کرد:اکثر  بازیکنانم در میانگین سنی 20 سال هستند و فقط سه نفر از آنها سنشان کمی بیشتر است.کار کردن با جوان ها لذت خاصی دارد و خیلی از آنها عاشق یادگیری هستند ما هم به غیر از کار حرفه ای که انجام می دهیم وظیفه آموزش هم داریم.در هر حال یک بخشی از کار مربیگیری ریسک است و امیدواریم که این ریسک کردن نتیجه داشته باشد و به بار بنشیند .

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان درباره یکی از بازیکنان به نام آرش بنی مهدی بیان کرد:به نظرم این بازیکن یکی از استعدادای خیلی خوب بسکتبال کشورمان است و فیزیک خیلی خوبی دارد. امیدوارم تیم فعلی وی سکوی پرتابی برای حضورش در "تیم ملی "باشد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار