نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از اقدامات مهم و ارزنده هاشمی رفسنجانی بعد از رحلت امام (ره) را تلاش بری تعیین و انتخاب به حق مقام معظم رهبری برای جانشینی ایشان بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت الله احمدی شاهرودی در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در یاسوج وی را مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر، روحانی فداکار،ذدلسوز و خدوم نظام و انقلاب و مردم توصیف کرد و افزود:این روحانی بزرگوار شخصیتی فراجناحی بود که متعلق به گروه خاصی نبود.

آیت الله شاهرودی ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوایل انقلاب شکنجه ها و آزار و اذیتهای فراوانی دید و جان و مال خود را در راه انقلابیون گذاشت به طوری که رهبری فرمودند اگر هاشمی رفسنجانی نبود در حل مشکلات مالی در تنگنا قرار می گرفتیم.

وی گفت:یاد و خاطرات هاشمی رفسنجانی هیچ وقت از اذهان عمومی مردم بیرون نخواهد رفت و در تاریخ می ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام 19 دی ماه را ضایعه و مصیبت بزرگ برای ملت ایران اسلامی دانست و گفت:صبوری، اعتدال و امیدواری سه خصلت بارز و برجسته هاشمی رفسنجانی بوده است.

خادمی ادامه داد: هاشمی رفسنجانی در تمام دوران جنگ و انقلاب با جان فشانی و حضور در خط مقدم در عرصه ها و صحنه های مهم انقلاب اسلامی خودش را برای اعتلای ایران اسلامی به طور کامل وقف کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.