شهرکرد؛

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی فرش دستباف استان چهارمحال و بختیاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس کمیته علمی همایش ملی فرش دستباف چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ارسال مقاله به این همایش تا 15 بهمن ماه سالجاری تمدید شد.

سیاوش نظری با بیان اینکه بر اساس اعلام قبلی، اول بهمن ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش بود، از علاقمندان خواست مقالات خود را به دبیرخانه همایش به نشانی شهرکرد، خیابان پیروزی، مجتمع ادارات، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ارسال کنند.

وی افزود: همایش ملی فرش دستباف استان چهارمحال و بختیاری 7 اسفندماه سالجاری و با محوریت تولید و صادرات، آینده پژوهی فرش، فناوری و مواد اولیه، اقتصاد و بازاریابی و خلاقیت و طراحی، در شهرکرد برگزار می شود.

نظری، شناسایی ویژگی‌ ها و معرفی پتانسیل فرش چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از خاستگاه های کهن فرش ایران، حمایت از سیاست‌های توسعه پایدار مناطق روستایی و تحقق اقتصاد مقاومتی را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

به گفته وی؛ برگزاری کارگاه های آموزشی به منظور افزایش سطح علمی و تخصصی هنرجویان، مسابقات مختلف با هدف ایجاد روحیه مطالعه در حوزه فرش و برگزاری جشنواره طرح های گوناگون از جمله برنامه های همایش ملی فرش دستباف چهارمحال و بختیاری می باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار