اردبیل؛

احداث 7 پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل

شهردار اردبیل از احداث هفت پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان افزود: پل‌های عابر پیاده در شهرک نادری، شهرک نیایش، صیاد شیرازی، نیروگاه علی‌آباد، راه انزاب، مقابل بیمارستان قائم و ترمینال احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصالح احداث پل‌ها در سال ۹۳ از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است، ادامه داد: بخش خصوصی صرفاً نصب پل‌ها را مکلف شده و مدت شش ماه زمان برای نصب و بهره‌برداری اختصاص داده است.

به گفته شهردار اردبیل احداث پل‌ها به شیوه تهاتر و با مشارکت ۱۰ ساله است و مکان پل‌ها در شورای ترافیک استان مصوب شده و در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر نیز بحث و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه اقدام سرمایه‌گذار برای احداث پل‌های عابر پیاده مدیریت بدون پول است، متذکر شد: برآورد هزینه و درآمدها مشخص شده و از کل پل‌ها تنها دو مورد می‌تواند برای اهداف تبلیغاتی استفاده شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تعداد کل پل‌های عابر پیاده را نمی‌داند، تأکید کرد: لازم است برای استفاده از پل‌های عابر پیاده فرهنگ‌سازی شود.

وی در خصوص درخواست برخی اعضای شورای شهر مبنی بر احداث پل‌های مکانیزه اضافه کرد: شهرداری نه تنها مخالف این طرح نیست بلکه به دلیل محدودیت مالی قادر به اجرا نیستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.