اردبیل؛

ایجاد مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در پل معلق مشگین‌شهر

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حسین عباسی‌نیا با اشاره به اینکه در کنار مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران نخستین سایت لجن‌ درمانی نیز در پل معلق راه‌اندازی می‌شود، افزود: این پروژه نیز برای درمان بیماریهای گوشتی و بیماریهای مختلف پیش‌بینی شده است و می‌تواند یک پروژه بسیار حائز اهمیت در استان و مشگین‌شهر باشد.

وی تصریح کرد: مطالعات اجرای این پروژه‌ها در پل معلق مشگین‌شهر انجام شده است و کلنگ همه این پروژه‌ها دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود و در حال‌حاضر 3 هزار متر مربع فضا برای اجرای پروژه‌ها در نظر گرفته شده است که نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار هستند.

ایجاد مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در پل معلق مشگین‌شهر

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان اظهار کرد: برای راه‌اندازی دهکده سلامت در پل معلق مشگین‌شهر نیز برنامه‌ریزیهای اساسی انجام شده است که این طرح نیز جزو اولویتهای مجموعه گردشگری نور سبلان است که امیدواریم با حمایت مسئولان این پروژه را نیز عملی کنیم.

عباسی‌نیا گفت: یکی از اولویتهای دیگر ما در پروژه پل معلق مشگین‌شهر توسعه فضاهای سبز و درختکاری است که در این راستا یک هکتار برای فضای سبز و کاشت درخت در نظر گرفته شده که درختان کاشته شده مقاوم به سرما و متناسب با اقلیم شهرستان خواهند بود.

وی بیان کرد: توسعه فضای سبز در محوطه پل معلق مشگین‌شهر یک امر ضروری و اساسی است که امیدواریم دستگاههای مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آب همکاری و حمایت لازم را داشته باشند تا بتوانیم این برنامه مهم را در منطقه اجرایی کنیم.

ایجاد مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در پل معلق مشگین‌شهر

نخستین اکوپارک شمالغرب کشور در پل معلق مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان یکی از فازهای مجموعه گردشگری نور سبلان را راه‌اندازی نخستین اکوپارک شمالغرب کشور در زیر پل معلق مشگین‌شهر عنوان کرد و افزود: این امر می‌تواند گام بزرگی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه باشد و در این زمینه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا زیرساختهایجذب گرشگر را فراهم کنیم.

عباسی‌نیا با اشاره به اینکه 10 هزار متر مربع برای راه‌اندازی نخستین اکوپارک شمالغرب کشور در پل معلق مشگین‌شهر اختصاص داده شده است، گفت: برای راه‌اندازی این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار لازم است که امیدواریم در آینده نزدیک این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد شهربازی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و بیان کرد: این امر نیز نیازمند یک میلیارد تومان هزینه است که با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان با بیان اینکه مطالعات و برنامه‌ریزیهای اولیه برای راه‌اندازی پروژه‌های مختلف تفریحی در پل معلق مشگین‌شهر انجام شده است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم فازهای بعدی پروژه پل معلق مشگین‌شهر را تکمیل کنیم که این امر می‌تواند تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر ایجاد کند.

ایجاد مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در پل معلق مشگین‌شهر

نخستین مسابقات مردان یخی کشور در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده نخستین مسابقات مردان یخی کشور در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

عباسی‌نیا افزود: نخستین مسابقات مردان یخی کشور در روزهای آتی در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این رویداد بزرگ در مشگین‌شهر توسط مجموعه گردشگری نور سبلان تدارک دیده شده است تا بتوانیم مسابقاتی به شکل ویژه و باشکوه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: فراخوان نخستین مسابقات مردان یخی کشور به زودی از سوی مجموعه گردشگری نور سبلان ارائه می‌شود و در این مسابقات تمام ورزشکارانی که رکورد ماندن در یخ و آب سرد را دارند حضور خواهند داشت تا رقابتی تنگاتنگ را شاهد باشیم.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان بیان کرد: برگزاری مسابقات مردان یخی در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر می‌تواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد و در این مسابقات از نفرات برتر و قهرمانان این مسابقه و رقابت با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل می‌شود.

عباسی‌نیا گفت: شهرستان مشگین‌شهر به ویژه پل معلق ظرفیتهای بسیار بالایی برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی در فصل زمستان دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان این مسابقات را در مشگین‌شهر برگزار کنیم چرا که برگزاری این نوع مسابقات گامی بزرگ برای توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان نیز محسوب می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و افزود: مهمترین هدف ما ایجاد شور و نشاط در بین گردشگران داخلی و خارجی است تا بتوانیم رضایت همه‌جانبه گردشگران را فراهم سازیم.

ایجاد مدرن‌ترین پارک آبی شمالغرب ایران در پل معلق مشگین‌شهر

حضور گردشگران خارجی از 20 کشور دنیا در پل معلق مشگین‌شهر

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: یکی از اولویتهای اساسی ما جذب گردشگران خارجی در منطقه است که امسال از 20 کشور دنیا در شهرستان مشگین‌شهر گردشگرانی حضور یافته و از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه بازدید کردند.

عباسی‌نیا با اشاره به اینکه گردشگران حضور یافته از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، ژاپن، عراق، لبنان، آذربایجان، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه بوده است، افزود: نیاز است زیرساختهای جذب گردشگران خارجی در استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر فراهم شود تا بتوانیم روند جذب گردشگران خارجی را تسریع بخشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد فرودگاه، احداث مراکز اقامتی، هتل و متل استاندارد و ساماندهی جاده‌ها نقش اساسی در جذب گردشگران خارجی دارد، گفت: در این زمینه مجموعه گردشگری نور سبلان آماده است تا با حمایت مسئولان استان و دستگاههای مربوطه بتواند گام بزرگی در جذب گردشگران خارجی در منطقه بردارد.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان با بیان اینکه بعد از راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر روند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه سیر صعودی داشته است، تصریح کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاران زیادی در ایجاد آبدرمانیها و هتل پیشگام بودند که انتظار می‌رود راه‌اندازی این پروژه‌ها گام بزرگی در پیشرفت و توسعه شهرستان مشگین‌شهر باشد.

عباسی‌نیا از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره زمستانی در مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده است که امیدواریم مسئولان شهرستان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا جشنواره‌ای باشکوه و منظم با حضور گردشگران در منطقه برگزار شود.

وی از آمادگی مجموعه گردشگری نور سبلان برای برگزاری جشنواره زمستانی خبر داد و اظهار کرد: این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و سرمایه‌گذاران دیگر است تا جشنواره‌ای شایسته در مشگین‌شهر برگزار شود.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی در مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان به طور چشمگیری افزایش یافته است، گفت: این امر شادابی و شور و نشاط زیادی را در بین گردشگران ایجاد کرده است که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسئولان بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را نیز در پل معلق مشگین‌شهر ارتقا بخشیم.

پروژه زیپ‌لاین پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: پروژه زیپ‌لاین پل معلق مشگین‌شهر نیز به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح در 4 لاین بوده و پروژه بسیار مهمی برای استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر است.

عباسی‌نیا تصریح کرد: ایجاد ورزشهای هیجانی و جذاب در این پروژه مهمترین اولویت ما است که با راه‌اندازی این پروژه گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه ایجاد می‌شود که امیدواریم مسئولان استان نیز حمایتهای همه‌جانبه‌ای برای راه‌اندازی فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از اولویتهای اساسی ما توسعه نورپردازی و روشنایی پل معلق مشگین‌شهر است که این پروژه نیز در 4 فاز بوده که فاز 1 و 2 آن در حال اتمام است و فازهای بعدی نیز در زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره آدم‌برفی در پل معلق مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در این زمینه نیز برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده است تا بتوانیم این جشنواره را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم.

عباسی‌نیا اظهار کرد: مسئولان شهرستان مشگین‌شهر از جمله امام جمعه شهرستان و نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و دستگاههای مربوطه حمایتهای خوبی تا به اکنون داشتند که انتظار می‌رود با تداوم این تعاملات گام بزرگی در پیشرفت و توسعه شهرستان مشگین‌شهر ایجاد شود.

ساماندهی ورودی پل معلق مشگین‌شهر نیازمند حمایت جدی مسئولان است

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان با اشاره به قول مساعد استاندار اردبیل در خصوص ساماندهی ورودیهای پل معلق مشگین‌شهر گفت: امیدواریم هرچه زودتر استاندار اردبیل و مسئولان دستگاههای ذی‌ربط این مورد را در پل معلق مشگین‌شهر عملی کنند تا شاهد زیباسازی و نورپردازی و نیز ساماندهی جاده‌های منتهی به پل معلق باشیم.

عباسی‌نیا خواستار اهتمام ویژه استاندار اردبیل و مسئولان برای ساماندهی ورودیهای پل معلق مشگین‌شهر شد و افزود: اگر این پروژه تحقق یابد بی شک شاهد حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در منطقه خواهیم بود.

وی خواسته‌های دیگر مجموعه گردشگری نور سبلان و پل معلق را همکاری همه‌جانبه دستگاههای اجرایی شهرستان مشگین‌شهر و استان اردبیل برای تکمیل زیرساختهایی مهم از جمله راه، برق، آب و فاضلاب دانست و گفت: نیاز است در این زمینه مسئولان حمایت اکثریتی داشته باشند تا بتوانیم با انگیزه بالا فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر را عملی کنیم.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان تصریح کرد: تکمیل فازهای پروژه پل معلق مشگین‌شهر نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان، شهرستان و استان است و در این زمینه نیازمند ارائه تسهیلات کم‌بهره هستیم که امیدواریم مسئولان منطقه برای این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

عباسی‌نیا ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان مشگین‌شهر، مسئولان استان اردبیل، امام جمعه مشگین‌شهر، نماینده مردم و فرماندار مشگین‌شهر و خبرنگاران، اظهار کرد: پیشرفت و موفقیت مجموعه گردشگری نور سبلان نیازمند حمایتهای همه‌جانبه است که انتظار می‌رود این تعاملات در آینده دوچندان شود تا ما بتوانیم گام بزرگی در توسعه و پیشرفت شهرستان مشگین‌شهر و استان اردبیل برداریم.

مراسم باشکوه تشییع آیت‌الله رفسنجانی انسجام و وحدت ملت ایران را نشان داد

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وحدت و انسجام ملت ایران را نشان داد و ملت ایران با حضور باشکوه و حماسی خود دراین مراسم دین خود را به شخصیت والامقام آیت‌الله رفسنجانی ادا کردند.

عباسی‌نیا با اشاره به اینکه خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ملت ایران را متاثر کرد، افزود: این مصیبت بزرگی برای ملت ایران بود و هیچ وقت مردم دستاوردها و خدمات ارزنده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ستونهای انقلاب اسلامی و سردار سازندگی بود و چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد نقش بسیار موثری داشت و همواره شخصیتی عمل‌گرا بود.

مدیرعامل مجموعه نمونه گردشگری نور سبلان بیان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بود و نقش ارزنده ای در طول عمر خود در پیرشفت و توسعه کشور ایفا کرد و در نزد مردم نیز از جایگاه بسیار والایی برخوردار بود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.