مشهد؛

ردزنی های گسترده پلیس برای كشف 728 كیلوگرم تریاك

با ردزنی سه محموله مواد مخدر كه به وسیله تریلی به مشهد حمل می شد 728 كیلوگرم تریاك در عملیات مشترك پلیس خراسان رضوی - خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: مرحله دیگری از طرح ردزنی های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برای مبارزه با عاملان تهیه و قاچاق مواد افیونی در دستور كار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

سردار «بهمن امیری مقدم» افزود: در این عملیات گسترده ، جان بركفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اطلاعاتی دست یافتند كه حاكی از قاچاق سه محموله مواد مخدر به وسیله سه دستگاه تریلر به استان خراسان رضوی و مشهد بود.

وی گفت: در مرحله اول این عملیات ضربتی كه 24 ساعت به طول انجامید ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترك با پلیس سیستان و بلوچستان ، خودروی تریلی حامل مواد افیونی را در آن استان مورد بازرسی قرار داده و 564 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف كردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی دومین محموله مواد افیونی به وزن 47 كیلو گرم تریاك را در ردزنی های خود و با همكاری پلیس كرمان در بازرسی از یك خودروی تریلر كشف كردند.

سردار «بهمن امیری مقدم» خاطر نشان كرد: تیم های مركز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی سومین تریلی حامل مواد مخدر را نیز با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در حوالی شهرستان نهبندان با اقدام غافلگیرانه خود توقیف و دربازرسی از این خودرو 117 كیلوگرم تریاك كشف شد.

وی با اشاره به این مطلب كه در این عملیات گسترده سه سوداگر مرگ تا كنون دستگیر شده اند گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.