کرمان؛

قطار مس روی ریل موفقیت

تیم فوتبال مس کرمان در هفته هجدهم رقابت ها و در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم فجر سپاسی را با دو گل شکست دهد.

قطار مس روی ریل موفقیت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ تیم فوتبال مس کرمان در هفته هجدهم رقابت ها و در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم فجر سپاسی را با دو گل شکست دهد، اما تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

تیم مس کرمان در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و تیم ایرانجوان بوشهر نیز با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

مسی ها از مجموع هجده دیدار گذشته خود پنج پیروزی، یازده تساوی و دو شکست را بدست آورده اند، ایرانجوانی ها نیز پنج پیروزی، هفت تساوی و شش شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

با بررسی و مقایسه کلی آمار و عملکرد دو تیم تا بدین جای کار متوجه می شویم که شرایط تیم میزبان این دیدار در خط دفاع نسبت به تیم مهمان به مراتب بهتر است، دریافت چهارده گل در هجده بازی باعث شده است تیم مس هفتمین خط دفاع برتر لیگ را در اختیار داشته باشد، در سوی مقابل تیم ایرانجوان با ۲۲ گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ را در بین تیم های حاضر در این رقابت ها دارد.
 
نارنجی پوشان کرمانی در صورت پیروزی در این دیدار خانگی و همچنین عدم نتیجه گیری سایر رقبا شانس صعود تا رده چهارم جدول را خواهند داشت، سرخ پوشان بوشهری نیز در صورت پیروزی و کسب سه امتیاز و همچنین نتیجه نگرفتن سایر حریفان می توانند تا رده دهم جدول خود را بالا بکشند.
 
دیدار رفت دو تیم در بوشهر با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافته بود، حال در دور برگشت مسابقات باید دید کدام یک از این دو تیم می توانند عملکرد بهتری داشته باشند و با کسب سه امتیاز از میدان مسابقه خارج شوند.
 
قضاوت این دیدار بر عهده محمد ملکی است و محمدرضا فتحی، علی رعیت و احمد موسوی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، قطار ، مس ، دیدار ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار