اردبیل؛

افزایش 68 درصدی صادرات محصولات از گمرک بیله سوار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از افزایش 68 درصدی صادرات محصولات از گمرک شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ناصر نصیری با اشاره به اینکه صادرات محصولات و کالاهای مختلف از گمرک بیله‌سوار در 9ماهه امسال 130 هزار تن بوده است، افزود: صادرات محصولات از گمرک بیله سوار 68 درصد افزایش داشته است و براساس آمارهای در دست میزان واردات نیز از این گمرک 9 هزار تن بوده است و امسال 639هزارو 307 نفر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه مبادی ورودی از پایانه مرزی و گمرک بیله سوار می تواند بزرگ ترین دستاورد نه تنها برای مردم یک منطقه بلکه برای کل کشور باشد گفت: با توجه به اهمیت این مرزها در جنبه های مختلف اقتصادی،سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی رویکرد دولت در شهرستان بیله سوار ارائه برنامه های راهبردی در کنار برقراری آرامش و امنیت در مرزها توسعه و تسهیل روند تجارت و صادرات و خدمات رسانی و ساماندهی مسافرین آذری از مرز بیله سوار است.

نصیری در بازدید از محوطه پایانه مرزی بیله سوار از ساماندهی محوطه گمرک بیله‌سوار خبر داد و افزود: در این زمینه 4 هکتار از این محوطه با اعتبار 130 میلیارد ریال هزینه ساماندهی شده است و طی دو ماه آینده افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: جهت ساماندهی خدمات مسافرین آذری در گمرک بیله سوار برای خرید 60دستگاه خودروی پلاک عمومی تسهیلات کم بهره 20میلیارد ریالی ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار