کرمانشاه؛

تسهیلات عمرانی کمیته امداد برای خرید احداث، تعمیر منازل

امسال بیش از ۶۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث، خریداری و تعمیرات منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛تسهیلات عمرانی کمیته امداد به صورت بلاعوض و برای خرید، احداث، تعمیر و مرمت منازل مسکونی به خانوارهای مددجو پرداخت می شود.

حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه سقف تسهیلات عمرانی این نهاد برای احداث و خریداری منازل مسکونی شهری۲۰۰ میلیون ریال، احداث و خرید منازل روستایی ۱۵۰ میلیون ریال و برای تعمیرات منازل ۴۵ میلیون ریال است، گفت: ۶۱ میلیارد ریال تسهیلات عمرانی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

خدرویسی تاکید کرد: ۱۶ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال از تسهیلات عمرانی پرداختی در سال ۹۵ از محل صدقات و کمک های مردمی و مابقی این تسهیلات از محل اعتبارات امدادی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال یک هزار و ۷۵ خانوار مددجو در استان از تسهیلات عمرانی این نهاد بهره مند شدند، افزود: ۱۳۰ مسکن شهری و ۱۴۵ مسکن روستایی با میزان تسهیلات عمرانی پرداختی در سال جاری برای خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان احداث و خریداری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با میزان تسهیلات عمرانی پرداختی طی ۹ ماهه سال جاری ۸۰۰ منزل مسکونی نیز برای خانوارهای مددجو در استان تعمیر و مرمت شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار