بندرعباس؛

برگزاری جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

نخستین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و خصوصی با موضوع های نماز درقرآن و عترت،نماز و شهدا،نماز و خانواده،نمازو تربیت اسلامی و نماز و مدرسه برگزار می شود.
وی افزود: نماز و وحدت اسلامی،نماز و گفتمان انقلاب اسلامی ،نماز و سبک زندگی ایران اسلامی و نماز و شیوه های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز از دیگر موضوعات این جشنواره است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی،تقویت مبانی اعتقادی ،شناسایی فعالان نماز در عرصه فضای مجازی و کاهش آسیب های فضای مجازی از طریق گسترش پیام ها و محتواهای نماز است.

وی افزود: ایجاد وب سایت و وبلاگ ،شبکه های اجتماعی،آلبوم های تصویری نماز با اولویت طرح های گرافیکی ،استیکرهای نماز و پاورپونت سازی از بخش های عمومی این جشنواره است.
 
حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد گفت:کدنویسی قالب سایت و وبلاگ،اینفوگرافیگ نماز،نرم افزارهای تلفن همراه و کلیپ های کوتاه نماز از بخش های اختصاصی این جشنواره است.

وی افزود: علاقمندان بالای 13 سال سن برای ثبت نام در این جشنواره ملی تا 25 بهمن فرصت دارند به سامانه دابلیو دابلیو دابلیو دات سی اچ بی خط تیره نماط دات آی آز(www.chb-namaz.ir) مراجعه کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت:دهم اسفند ماه نتایج از طریق سامانه جشنواره اعلام می شود و مراسم اختتامیه و تجلیل از 110 نفر از برگزیدگان در نیمه دوم اسفند ماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد نصب تابلوهای حد ترخص، مسافت شرعی ، مسجد و فاصله تا مسجد ، اجرای طرح مبین و طرح نیک را از اقدامات دیگر ستاد اقامه نماز تا پایان سال اعلام کرد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار