کرمانشاه؛

لزوم برنامه ریزی جهت سمت و سو دادن خیرین به سمت مقابله با مواد مخدر

جانشین بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بر لزوم برنامه ریزی جهت سمت و سو دادن خیرین به سمت مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احمد ربیع زاده با تاکید بر اینکه در جذب خیرین در حوزه مقابله با مواد مخدر موفق نبوده ایم، اظهار کرد:در حال حاضر خیرین ورود به مقوله مبارزه با مواد مخدر را نوعی هدر دادن سرمایه خود می انگارند باید فرهنگ برخورد مناسب با افراد معتاد بهبود یافته در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه جنگ تمام عیار طراحی شده از سوی دشمنان در شرایط کنونی را جنگ نرم فرهنگی عنوان و اظهار کرد: این جنگ با دو چهره اعتیاد و ابتذال جوانان طراحی شده است.

جانشین بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: نجات جوانانی که به دام اعتیاد و ابتذال می افتند کار سختی است و میزان موفقیت در خوشبینانه ترین حالت به ۱۰ درصد هم نمی رسد.بهترین کار در حوزه مبارزه با مواد مخدر این است که پیشگیری کرده و نگذاریم افراد و به ویژه جوانان در دام اعتیاد گرفتار شوند.

وی با بیان اینکه کاهش ۲۵ درصدی مصرف و تقاضای مواد مخدر در برنامه ششم توسعه دنبال خواهد شد، ادامه داد: برای تحقق این هدفگذاری باید به سمت کارهای فرهنگی برویم.

ربیع زاده با بیان اینکه امروز اعتیاد به مواد مخدر جزو پنج آسیب اجتماعی شناسایی شده در کشور است، تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مقابله با جنگ نرم فرهنگی حرکت جهادی می طلبد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار