مشهد؛

کلاهبرداری با ترفند کمک به بیسوادان در تربت جام

فرد شیادی که به بهانه کمک در برداشت وجه از دستگاه خودپرداز به افراد سالخورده و بی سواد از آنان کلاهبرداری می کرد در تربت جام دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اعلام این خبر گفت:با دریافت مرجوعه قضایی از سوی چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط مرد جوان در هنگام برداشت وجه از دستگاه عابر بانک موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ محمد یزدانی گفت :در بررسی اظهارات شاکیان پرونده که اکثرا سالخورده وبیسواد هستند مشخص شد که مردی جوان با پرسه زنی در اطراف دستگاهای خود پرداز از آشنایی نداشتن و بی سوادی طعمه های خود سوء استفاده کرده و هنگام در خواست برای پرداخت وجه ,مبالغ بالایی را از کارت های عابر بانک افراد به کارت دیگر جابجا کرده است.
او افزود :کارشناسان پلیس فتا با کمک مالباختگان چهره فرضی متهم را ترسیم و ضمن تحقیقات فنی گشت های هدفمندی را با کمک کلانتری های سطح شهر تربت جام آغاز کردند.
سرهنگ محمد یزدانی تصریح کرد : تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام دیروز هنگام گشت زنی فرد کلاهبردار را که در کمین طعمه ای دیگر بود شناسایی و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
او گفت :متهم 30ساله در بازجویی های به عمل آمده در مواجه با ادله و مستندات دیجتالی به 30میلیون ریال کلاهبرداری طی 7 فقره از افراد سالخورده و بیسواد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست درصورت شکایت مشابه به پلیس فتا تربت جام واقع در بلوار خلیج فارس-طبقه دوم کلانتری 11مراجعه یا از طریق شماره تلفن 52527214شکایت خود را در این رابطه مطرح نمایند.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.