والى قندهار در يک پيام صوتى از سلامتش خبرداد

والى قندهار در يک پيام صوتى از سلامتش خبرداد و گفت: وضعیتش رو به بهبود است و به زودى براى خدمت به هموطنان خود بازخواهد گشت.

والى قندهار در يک پيام صوتى از سلامتش خبرداد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد همایون عزیزی والی قندهار که در انفجار تاريخ (٢١جدى) در این ولایت همراه با افراد ديگر جراحت برداشته بود، فعلاً در يکى از بیمارستانهای هند تحت مداواست.

عزيزى در اين پيام خود رويداد قندهار را يک حمله تروريستى خوانده و به تمامى قربانيان رويداد دعا کرده است.

او گفته است: قبل از همه به قربانيان رويداد تروريستى مذکور هر يک عبدالعلى شمسى، هاشم کرزى، شاه احمد سعيد، يما قريشى، وکيل بازمحمد جوزجانى، سناتور سفرى و پنج ديپلمات امارات متحده عربى، خواهان جنت الفردوس از بارگاه خداوند هستم و به زخميان رويداد شفاى عاجل مى خواهم.

والی قندهار همچنان از هموطنان به ويژه از اهالی قندهار تشکر نموده که براى سلامت وى دعا کرده اند.

عزيزى ابراز اميدوارى نموده که به زودى به کشور خود باز گشته و با اراده قوى در کنار دولت و مردم خود، براى صلح و آبادى کشور تلاش خواهد کرد.

پژواک نوشت: صميم خپلواک سخنگوى والى قندهار نيز گفت که وضعيت سلامت والى، روز به روز بهبود مى يابد و به زودى به کشور خود باز مى گردد.

او همچنان گفت که تيم هاى بررسى اين رويداد تاکنون نتايج خود را اعلام نکرده اند.

حوالى ساعت ٧:٠٠ تاريخ(٢١جدى)، جمعه محمد عبدالله الکعبى سفير امارات عربى با شمارى از کارمندان سفارت خود، به کندهار سفر کرده و مهمان والى بودند که انفجار صورت گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار