ساری؛

سکوت مجامع بین المللی به قیمت کشتار مسلمین

نماینده ولی فقیه در مازندران کشتار مسلمین در بحرین ،میانمار ، یمن و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری کشتار مسلمین در بحرین ،میانمار ، یمن و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کرد و گفت: ایران هیچگاه زیر بار ظلم و نقض مذاکرات برجام نخواهد رفت.

وی خیانت های وارده بر برجام را فریبکارانه بیان کرد و افزود: دوستی ترامپ و آقای پوتین نیرنگ دیگر امریکا است و باید منتظر آینده ماند تا دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

امام جمعه ساری همچنین خسارت برف آذر امسال در مازندران را سونامی سفید نامید و فراهم شدن پرداخت تسهیلات به باغداران خسارت دیده مازندرانی را خواستار شد.

آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به خسارت بالای برف به باغات مرکبات استان گفت: وعده‌های دولت در پرداخت خسارات باغداران مازندران با تسهیلات 250میلیارد تومانی و اعتبار بالاعوض هر چه سریعترعملی شود تا نگرانی باغداران خسارت دیده پایان یابد.

وی از واردات پرتقال در کشور ابزار نگرانی کرد  و افزود: با همکاری و مساعدت استاندار مازندران به ریاست جمهور نامه ای نوشته شد تا از واردات پرتقال جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران پیک مصرف پرتقال در استان و کشور را 250هزار تن اعلام کرد گفت: این مقدار مرکبات در انبارهای مازندران موجود است و در صورت واردات پرتقال بر پیکره اقتصادی کشاورزی استان خسارت زیادی وارد می شود.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به حماسه ششم بهمن و گرامیداشت شهدای این حماسه گفت: مردم هزار سنگر آمل در حماسه ششم بهمن با وحدت و یکپارچگی اقدامات منافقین را سرکوب کردند .

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه برخورد با نجومی‌بگیران باید جدی گرفته شود، گفت: املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

وی با بیان اینکه دو شرط اساسی دین‌داری و دارای علم بودن برای مدیریت باید مدنظر قرار گیرد، افزود: یکی از عیب‌ها و نقص‌های مدیران بی‌تعهد این است که بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند.

امام جمعه ساری گفت : هر فردی اگر قرار است در نظام اسلامی منصبی در اختیار بگیرد باید دین‌دار و دارای علم باشد.

آیت‌الله نورالله طبرسی تأکید کرد: گناه تخلف افراد نباید به گردن اسلام بیفتد، نارسایی‌ها به عهده ما است و اسلام در همه امور حساسیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط برخورد با مفاسد، گفت: این همه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی دغدغه داشتند، برخورد می‌شود ولی مناسب نیست، رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها خیلی وقت‎گیر است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار