قزوین؛

آمارها با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان گفت : آمارهای حوزه «اشتغال» و «رشد اقتصادی» با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : با شرایطی که امروز در کشور دیده می‌شود و صحبت های که رئیس جمهور در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود در این باره مطرح می‌کند با واقعیت‌های جامعه فاصله زیادی دارد.

آمارها با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد

وی خطاب به وزیر ارتباطات که امروز میهمان استان قزوین بود، گفت: این صحبت‌های ما را به رییس‌جمهور برسانید که آمارهایی درباره افزایش اشتغال و رشد اقتصادی که اعلام می‌شود، هیچ‌گونه انطباقی با واقعیت‌های جامعه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به این جمله رییس‌جمهور که افرادی که رشد اقتصادی را نمی‌بینند عینک خود را تغییر دهند، گفت : هیچ عینکی نمی‌تواند تعطیلی کارخانه‌ها را ایجاد اشتغال نشان دهد اگر این نوع از عینک وجود دارد به ما نشان دهید.

وی در ادامه افزود: درخواست ما از مسئولان در استان  ایجاد اشتغال نیست، بلکه فضایی را فراهم کنند که مردم امنیت شغلی داشته باشند و شغل‌های موجود از دست نرود.

وی با اشاره به حادثه رخ داده در ساختمان پلاسکوی تهران گفت : برای مجروحان حادثه طلب شفا و برای شهیدان نیز علو درجات را در خواست داریم.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه  این ساختمان پیش از انقلاب به دست آمریکایی‌ها با تعریف و تمجید بسیاری ساخته شد ، گفت :  هر چیزی که منتسب به آمریکایی‌هاست قابل اعتماد نیست، تا به امروز ملت ایران از این کشور فقط توطئه و بدعهدی و بدخلقی دیده است.

وی با بیان این‌که ریزش ساختمان پلاسکو یک هشدار برای همه استان‌هاست، گفت: از این ساختمان‌های قدیمی در اکثر استان‌های کشور به وفور یافت می‌شود، اگر خدای نکرده زلزله‌ای در این مناطق رخ دهد فاجعه‌ای عظیم ایجاد خواهد شد  بنابراین باید از هم اکنون به فکر درمان این مسئله باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین  عابدینی با اشاره به مظلومیت مردم یمن و بحرین در مقابل جنایات عربستان افزود :عربستان از انگلیس و کشورهای غربی با پرداخت مبالغ کلان اسلحه برای کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن خریداری کرده است و ما باید  امروز درس دشمن‌شناسی را به خوبی فرا گرفته باشیم و بدانیم که با چه کسانی مقابله می‌کنیم.

خطیب نمازجمعه  گفت : اعتماد ما به انگلیس و آمریکا شبیه اعتماد به گرگ است و اعتماد به گرگ نشان از ساده لوحی یا خیانت و نفاق علیه منافع ملی و دین است.

وی اضافه کرد : باید در روابط خارجی بصیرت و دقت لازم را داشته باشیم اگر مسئولی دست دوستی به طرف دشمن دراز کرد، همه وظیفه داریم او را متوجه خطایش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از مسئولان خواست خود را برای برگزاری بزرگداشت دهه فجر آماده کنند چرا که این دوره یک محک برای پایبندی ما به منویات رهبری و آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار