قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وجود یک مخزن گازوئیل در موتورخانه پلاسکو/ عمق فاجعه بسیار بالاست

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یک مخزن گازوئیل در موتورخانه ساختمان پلاسکو وجود دارد اما بر اساس اطلاعات به دست آمده بعید است که این مخزن منفجر شود.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت آواربرداری پلاسکو، اظهار داشت: عمق فاجعه بسیار بالاست اما در تلاش هستیم تا حداقل بتوانیم آتش‌نشانان را از زیر آوار خارج کنیم.

وی با اشاره به وجود یک مخزن گازوئیل در موتورخانه ساختمان پلاسکو، افزود: آمار دقیقی از اینکه این مخزن چه میزان سوخت دارد، نداریم اما بر اساس اطلاعات به دست آمده بعید است که مخزن گازوئیل منفجر شود.

قناعتی با بیان اینکه هنوز اتفاق خاصی در خصوص خارج کردن آتش‌نشانان از زیرآوار رخ نداده است، افزود: فرآیند انتقال آهن آلات بزرگ همچنان ادامه دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: دوستان آتش‌نشانان از سه جهت در حال انجام عملیات آواربرداری هستند، اما هنوز نتوانسته‌اند به محل آتش‌نشانان دسترسی داشته باشند.

قناعتی با اشاره به نگرانی خانواده‌های آتش نشان، گفت: در تلاش هستیم که حداقل یک نفر از زیرآوار نجات یابد چرا که ما هم همانند خانواده این عزیزان نگران و ناراحت هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار