اراک؛

کسب رتبه اول کشوری کاهش پیک بار توسط شرکت برق استان

شرکت توزیع برق استان مرکزی در کاهش پیک بار، رتبه نخست را بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  معاون شرکت توانیر کشور که به اراک سفر کرده بود گفت: در حال حاضر 33 میلیون مشترک در سطح کشور از خدمات شرکت توانیر استفاده می کنند که با توجه به نوع مصرف راهکارهای مدیریت مصرف باید برای مشترکان در نظر گرفته شود.
احمد یزدی  افزود: باید فرهنگ بهینه مصرف کردن و صرفه جویی از انرژی برق در جامعه نهادینه شود تا شاهد کاهش مصرف برق و خاموشی ها باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم از کسب رتبه اول کشوری کاهش پیک بار سال 1395توسط شرکت توزیع برق استان مرکزی در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور خبرداد و افزود: در راستای اقدامات کاهش پیک‌بار در سال جاری نیاز مصرف ایام اوج بار شبکه سراسری برق با همکاری مشترکان و با مدیریت و تلاش موثر مجموعه همکاران صنعت برق در کشور حدود 3000 مگاوات کاهش یافته است.
 اله داد افزود: با مدیریت مصرف علاوه بر جلوگیری از هزینه‌های جدید و جلوگیری از انتشار آلاینده‌های محیط زیست ، در حقیقت با مدیریت مصرف برق توانسته‌ایم نیروگاه‌های مجازی بسازیم.
افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هم گفت: با همت و مدیریت صحیح ، استان مرکزی توانسته است پیشرفت خوبی در زمینه کاهش مصرف انرژی داشته باشد.
وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شرکت توزیع نیروی برق توانسته است بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری به این امر مهم دست یابد.
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.