ساری؛

اعلام ترکیب تیم رزمی موتای مازندران

ترکیب تیم رزمی موتای مازندران برای مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ترکیب تیم رزمی موتای مازندران درسه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشور در آمل مشخص شد.

در پایان این مسابقات که با شرکت 120 رزمی کار از 12 شهرستان مازندران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل برگزار شد، تیم آمل در رده نوجوانان، تنکابن در رده جوانان و بابل در رده سنی بزرگسالان قهرمان شدند.

دراین مسابقات و در رده سنی نوجوانان که در هشت وزن برگزار شد، در وزن 32کیلوگرم، مانی رمضانپور از عباس آباد، در وزن 34کیلوگرم شایان صفری ازساری، در وزن 38کیلوگرم، امیرحسین عسگری از تنکابن، در وزن 42کیلوگرم رضا آذرنوشان از آمل، در وزن 45کیلوگرم' علی سرگزی ازنکاء ، در وزن 48کیلوگرم امیرحسین نصری از تنکابن، در وزن 57کیلوگرم محمد قره داغی از بابل و در وزن 67کیلوگرم محمدحسین وفاجو از نکاء به مقام های نخست دست یافتند.

در رده سنی جوانان این مسابقات که در 9 وزن رقابت برگزار شد، در وزن 48کیلوگرم محمدمهدی زاده از تنکابن، در وزن 51کیلوگرم روح اله محمدی از عباس آباد، در وزن 54کیلوگرم، حسین درویش از تنکابن، در وزن 60کیلوگرم، مهرشاد عابدینی از تنکابن، در وزن 63کیلوگرم عبداله اکبرزاده از نوشهر، در وزن67کیلوگرم حسن محمودزاده مقدم از بابل، در وزن 71کیلوگرم رسول حسن پور از بابل، در وزن 81کیلوگرم محسن شعبانزاده از آمل و در وزن+81کیلوگرم سیدمهدی طاهری ازبابل قهرمانی در این مسابقات ازآن خود کردند.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات که رزمی کاران در 9 وزن باهم رقابت کردند، در وزن54کیلوگرم سیدمحمدرضا حسینی از بابل، در وزن 57کیلوگرم شاهین زندی از عباس آّباد، در وزن 60کیلوگرم میلاد ابراهیم نیا از بابل، در وزن 63کیلوگرم رضا علیزاده از محمودآباد، در وزن 67کیلوگرم حسین عرب از بابلسر، در وزن 71کیلوگرم مهدی پیل پیکر ازنکاء ، در وزن 75کیلوگرم مسعود مقیمیان از آمل ، در وزن 91کیلوگرم مهران محمدی از نکاء و در وزن +91کیلوگرم کمیل شریفی از آمل مقام های قهرمانی را از آن خود کردند.

نفرات اول هر وزن به اردوی آماده سازی تیم منتخب استان دعوت و پس از 2مرحله اردوی آماده سازی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

مسابقات موتای قهرمانی کشور، گرامیداشت دهه فجر نیمه دوم بهمن امسال به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار