در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اختلال در پیش فروش جشنواره فیلم فجر برطرف شد/ مدیر روابط عمومی فجر عذرخواهی کرد

سرانجام بعد از گذشت زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، اختلال سایت برطرف شد.

پیش‌فروش جشنواره فیلم فجر همچنان اختلال دارد
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۸ صبح جمعه - یکم بهمن‌ماه - آغاز شد، اما در همان ابتدا به دلیل مشکلی که در سایت فروش به وجود آمد، بلیت‌فروشی با اختلال همراه شد.
 
امروز شنبه - دوم بهمن‌ماه - هم در مراجعه به سایت پیش‌فروش مشاهده می‌شود که گزینه "خرید" وجود ندارد! اما سانس‌های برخی سینماها و ظرفیت فروش پُر شده است.
 
بعدازظهر جمعه، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که "با توجه به استقبال گسترده از پیش فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سامانه پیش‌فروش اینترنتی برای کاربران تهرانی در ساعات اولیه با اختلال مواجه شده که ضمن پوزش، اعلام می‌شود پیش‌فروش بلیت‌ها در تهران ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۴ بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید و زمان کافی برای مراجعه و پیش‌خرید بلیت‌ها وجود دارد."

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجردر گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین اخبار از سایت خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر گفت: از صبح دیروز که این سایت باز شد حجم گسترده‌ای از مراجعه کنندگان روند کاری این سایت را با مشکل و به شدت کند کرد و حتی بعضی مواقع غیر فعال شد.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته تیم متخصصان این سایت مشغول حل کردن مشکل به وجود آمده شدند که ظاهرا مشکل حل شده و روند فروش بلیط به مرور از کسانی آغاز شده که در ابتدا اسم خود را ثبت کرده‌اند، این روند ادامه دارد تا زمانی که به حالت عادی خود برگردد.

نجفی ادامه داد: از همه کسانی که در خلال خرید بلیط جشنواره فیلم فجر به مشکل برخوردند و معطل شدند عذرخواهی می‌کنم.
 
امسال برخلاف سال‌های گذشته پیش فروش اینترنتی بلیت‌های فجر به سایت جدیدی سپرده شده، در حالی‌که هر سال سینماتیکت این بلیت فروشی را انجام می‌داد.
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار