هر آنچه باید درباره پیش فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر بدانید/ سامانه‌ای که در دسترس نیست!

بلیت‌فروشی اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز آغاز شده ولی سایت آن تا این ساعت به درستی کار نمی‌کند.

هر آنچه باید درباره پیش فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر بدانید
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، باید از 8 صبح امروز اول بهمن ماه برای شهر تهران آغاز می‌شد.

این درحالی است که هم اکنون (در زمان انتشار این خبر)، بیش از 2 ساعت از زمان اعلام شده جهت پیش فروش اینترنتی بلیت های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می گذرد ؛ اما هنوز امکان خرید از این سایت فراهم نشده است و مسئولان این سایت پاسخی جهت مشکلات به وجود آمده ارائه نکردند.

در خبرها اعلام شده بود، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس: cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند. بلیت‌های خریداری شده به آدرس افراد در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد.

اما متاسفانه، اشکال در سایت خرید بلیت جشنواره تا جایی پیش رفت که پس از مدتی کوتاه کاربران با پیامی با محتوای «در پردازش صفحه مورد درخواست شما خطایی رخ داده است» مواجه شدند. ساعت 11 صبح جمعه، در حالیکه قرار بود سه ساعت قبل امکان خرید اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر مهیا باشد، کاربران با مشکل در بارگذاری سایت مواجه می‌شوند.

هر آنچه باید درباره پیش فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر بدانید/ سامانه‌ای که در دسترس نیست! 

بر اساس اعلام مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، پیش‌فروش بلیت‌ها باید در تهران از ساعت 8 صبح جمعه اول بهمن ماه آغاز می‌شد و ساعت 12 شب دوشنبه 4 بهمن ماه به پایان می‌رسد.
 
بر همین اساس، پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت 8 صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت 12 شب پنج‌شنبه 7 بهمن ماه به پایان خواهد رسید.
 
علاقمندان خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر 2 بلیت را خواهد داشت.

همچنین علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمایند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود.
 
برای خرید بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دستور العملی برای مخاطبان جشنواره در نظر گرفته شده است، که در ذیل می توانید آن را مطالعه کنید:
 
*هر کاربر مجاز به تهیه حداکثر ۴ سری و در سری حداکثر ۲ صندلی است.
 
*سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره بوده و قیمت صندلی در هر سانس هر بلیت ۲۵ هزار تومان است که با خرید سری، قیمت هر بلیت ۲۲ هزار تومان محاسبه می شود.
 
*قیمت بلیت در هر سانس سینماهای تهران هر بلیت ۱۲ هزار تومان است که با خرید سری، قیمت هر بلیت ۱۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.
 
*قیمت صندلی در هر سانس سینماهای راگا، کیان و تماشا هر بلیت ۱۰ هزار تومان است که با خرید سری، قیمت هر بلیت ۸ هزار تومان محاسبه می شود.
 
*مهمان ویژه گروه الف: مجاز به انتخاب حداکثر ۴ صندلی است. هرکاربر از این گروه می تواند در ۲ سری، ۲ صندلی انتخاب کند یا در ۴ سری، یک صندلی.
 
*مهمان ویژه گروه ب: هر کاربر از این گروه می تواند حداکثر ۲ صندلی انتخاب کند.
 
بلیت هایی که برای جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است دارای هلوگرام طلاکوب است، البته به نظر می رسد از دوره بعد دیگر بلیت کاغذی در اختیار مخاطبان جشنواره قرار نگیرد و با نصب یک نرم افزار روی گوشی، کاربر بتواند از طریق بارکدی که در اختیار می گیرد، وارد سینما شود.
 



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار