آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تداوم درگیری‌ها در وادی بردی/ ناکامی مجدد تروریست‌ها در حمله به دیرالزور

درگیری میان ارتش سوریه و تروریست‌ها در مناطق مختلف وادی بردی در حومه دمشق افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، درگیری میان ارتش سوریه و تروریست ها در بیشتر مناطق وادی بردی، پس از آرامشی چندین ساعته، مجددا افزایش یافته است.

به گزارش منابع محلی، درگیری ارتش سوریه با تروریست ها در محور عین فیجه و در دشت‌ها و بلندی‌های "سریاتیل" در منطقه وادی بردی در حومه دمشق برای بازپس گیری چشمه آب این منطقه افزایش یافته است.

در چهارچوب طرح آشتی ملی در حومه دمشق، 400 غیرنظامی و 60 فرد مسلح از شهرک زاکیه، 101 غیرنظامی و 47 فرد مسلح از شهرک های بیت سابر و بیت جن و از شهرک کناکر 17 فرد مسلح پس از نپذیرفتن این طرح به سوی ادلب رفتند.

دیدبان معارضان سوری نیز اعلام کرد: درگیری میان عناصر احرار الشام و جبهه النصره در منطقه "جبل الزاویه" در حومه جنوبی ادلب افزایش یافته است. همچنین تروریست های احرار الشام پس از درگیری با تروریست ها جبهه النصره در شهرک "کفرنبل" در حومه ادلب، به صورت کامل بر این شهرک مسلط شدند.

همچنین تروریست‌ها بار دیگر به شهرک های تحت محاصره فوعه و کفریا حمله خمپاره ای کردند که تنها خسارات مالی به دنبال داشته است.

تلوزیون سوریه نیز اعلام کرد: ارتش سوریه با هجوم تروریست های داعش به اطراف منطقه بانوراما در دیرالزور مقابله کرد. در این عملیات ارتش سوریه شمار بسیاری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع تروریست های داعش را در جبل الثرده، مقابر، محله های عرضی و عمال در دیرالزور هدف قرار داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار