شیراز؛

تردد روان در محورهای فارس

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: با وجود بارش برف و باران در اکثر محورهای استان تردد وسایل نقلیه به صورت روان در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی مدرس‌ زاده مدیر مرکز مدیریت راه‌ های استان فارس گفت: از دیشب بارش برف در برخی محورهای کوهستانی استان به ویژه محورهای شیراز- سپیدان، سپیدان-یاسوج، اقلید- یاسوج آغاز شده که با حضور به موقع نیروهای راهداری، عملیات برف‌روبی و روان‌سازی جریان ترافیک به سرعت انجام شده و در حال حاضر تردد به صورت روان در جریان است.

مدرس زاده افزود: درحال حاضر براساس تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش گشت‌های راهداری مستقر در محورهای استان، بارش برف در محورهای شیراز- سپیدان، سپیدان- کمهر، اقلید- یاسوج (گردنه چاهو) و اقلید- سورمق (امام‌زاده اسماعیل) و بارندگی در محورهای منتهی به شهرستان‌های جهرم، فسا، استهبان، نی‌ریز، کوار و خرامه را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پیش‌بینی تداوم بارندگی و برودت هوا تا اواخر هفته در آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان، از تمامی رانندگان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست می‌شود تا علاوه بر به همراه داشتن همه تجهیزات ایمنی لازم در طول سفر به توصیه‌های عوامل پلیس راه و گشت‌های راهداری توجه کرده و از انجام حرکات پرخطر به دلیل لغزندگی جاده‌ها بیش از پیش خودداری کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار