کرمان؛

جلوگیری از فعالیت باندهای بزرگ مافیای قاچاق کالا و ارز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: نقطه فعالیت ما در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در خارج از مرزهای کشور و استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ذکاء اسدی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو با اشاره به اینکه این حادثه نشان داد که همه ما باید پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم، افزود: اگر در حوزه پیشگیری از بیماری های دامی بدون فرافکنی اقدام کنیم از بروز بحران های احتمالی جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی موضوعی از جمله آنفولانزای پرندگان در شورای مدیریت بحران استان مطرح می شود بلافاصله باید اقدامات لازم از سوی دستگاه های مربوطه اقدام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار داشت: استاندار کرمان نیز به صورت صریح گفته اند که سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و پلاک کوبی دام ها مسئول هستند.
ذکاء اسدی در ادامه گفت: اگر مخزنی برای دپوی سوخت قاچاق کشف شده در دسترس نیست این سوخت باید به به جای مناسب منتقل شود و در کنار آن سایر دستگاه های مربوطه نسبت به ایجاد مخازن موردنیاز اقدام کنند.
وی از زحمات سازمان ها و نهادهای دست اندرکار در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر کرد و ادامه داد: شورای تامین استان مشی راهبردی و جلوگیری از تلفات مردمی را در پیش گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه نشانه هایی از بیماری آنفولانزای پرندگان در استان کرمان مشاهده نشده است، گفت: باید پست های قرنطینه برای جلوگیری از ورود این بیماری در استان کرمان ایجاد شود.
ذکاء اسدی عنوان کرد:از اتاق اصناف استان تقاضا داریم که خودشان نظارت کافی را برای جلوگیری از عرضه کالای قاچاق داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار