هاشمی نسب:تاکنون یک ریال هم از قراردادمان دریافت نکرده ایم

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:مشکلات مالی در بیشتر تیم های لیگ برتر وجود دارد و هنوز یک ریال هم از مبلغ قراردادمان را دریافت نکرده ایم.

مهدی هاشمی نسب در خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سایپا و سیاه جامگان در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی سختی مقابل سایپا پیش رو داریم. شاگردان فرکی با وجود قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول از نظر کیفیت بازی جزء تیم های خوب لیگ محسوب می شوند. امیدوارم بازیکنان سیاه جامگان از 2 دیدار قبلی مقابل پدیده و ذوب آهن درس گرفته باشند و بتوانند بازی قابل قبولی را ارائه دهند. با توجه به این که این بازی 6 امتیازی محسوب می شود محکوم به شکست سایپا هستیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید سیاه جامگان گفت: میلاد میداوودی با روزهای اوج خود فاصله دارد و برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان دارد اما در کل از عملکرد بازیکنان جدید سیاه جامگان راضی هستیم و امیدوارم آن ها در ادامه رقابت ها بتوانند به تیم ما کمک کنند.

هاشمی نسب ادامه داد: با وجود تمرکز روی بازیکنان فعلی سیاه جامگان دنبال جذب یک بازیکن جدید هستیم. اگر نتوانیم بازیکن با کیفیتی را به خدمت بگیریم، تا پایان فصل با همین نفرات فعلی ادامه می دهیم.

سرپرست تیم سیاه جامگان درمورد مشکلات مالی این تیم گفت: ما کار فنی را جلو می بریم و مسئولان باشگاه پیگیر رفع مشکلات مالی هستند. تاکنون یک ریال هم از مبلغ قرارداد خود دریافت نکرده ایم. به هرحال مشکلات مالی در بیشتر تیم های لیگ برتر وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
هاشمی نسب .خوب بازی میکرد .کاش سرمربی بشه .سرپرست بهش نمیاد .پولم میدن .فقط ببرید .
آخرین اخبار