هاشمی نسب:دوست نداریم در این بازی امتیازی از دست بدهیم/ یرکوویچ برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: این بازی برای ما مهم و حساس است و ما به هیچ عنوان دوست نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم.

هاشمی نسب:دوست نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم/یرکویچ برای هماهنگی به زمان نیاز داردمهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر بیان داشت:در حال حاضر گسترش فولاد نسبت به تیم فصل گذشته خیلی بهتر شده و تیم ما نیز تفاوت‌های زیادی نسبت به یک سال گذشته دارد. گسترش فولاد در حال حاضر از نظر امتیازی شرایط خوبی دارد و از نظر فنی هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: این بازی برای ما مهم و حساس است و ما به هیچ عنوان دوست نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم. البته می‌دانیم که شرایط بازی و امتیاز گرفتن در مشهد راحت تر است اما نباید فراموش کرد تیم گسترش‌فولاد تیم خوبی است که از کادر فنی مجربی بهره‌ می‌برد و تا اینجای لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است.

هاشمی نسب افزود: ما فردا بازی سختی در مقابل این تیم داریم اما فقط سه امتیاز این بازی ما را راضی می‌کند چرا که می‌خواهیم با کسب سه امتیاز این دیدار وضعیت مان را در جدول رده بندی لیگ برتر نسبت به گذشته بهتر کنیم. اما می‌دانیم که کار برای گرفتن سه امتیاز سخت است.

سرپرست تیم سیاه جامگان درباره یرکوویچ گفت:یرکوویچ تازه به تیم ما اضافه شده و به زمان نیاز دارد تا بتواند با سایر بازیکنان تیم هماهنگ شود،امیدوارم هرچه زودتر به آمادگی لازم دست پیدا کند،تا در ادامه فصل بتواند بازی های تاثیر گذاری را برای تیم ما به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار