هاشمی نسب: سرپرستی ام در سیاه جامگان قطعی است

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: سرپرستی ام در تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی قطعی است.

هاشمی نسب: سرپرستی ام در سیاه جامگان قطعی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان منصوب شد زمزمه هایی مبنی بر حضور مهدی هاشمی نسب در بدنه تیم فوتبال سیاه جامگان به گوش رسید، این تصمیم خداداد عزیزی تا نیم فصل رنگ واقعیت نگرفت.

تا اینکه شب گذشته خداداد عزیزی تصمیم گرفت مهدی هاشمی‌نسب دوست و هم‌بازی‌ قدیمی خود را در این سمت به خدمت گیرد تا مسائل فنی تیم را به عهده او بگذارد.

هاشمی‌نسب این پیشنهاد را نپذیرفت و عنوان کرد که از فضای فعلی فوتبال ایران رضایت ندارد.

با این وجود، اصرار خداداد باعث شد که هاشمی‌نسب این مسئولیت را برعهده بگیرد. عزیزی به هاشمی‌نسب تأکید کرده که همه مسائل فنی، تمرینات و ارنج تیم هم برعهده او خواهد بود.

همچنین عزیزی در جایگاه مدیرفنی سیاه‌جامگان نمی‌توانست روی نیمکت این تیم بنشیند، به همین دلیل، قرار شده که وی از این به بعد به عنوان سرمربی تیم مشکی‌پوش مشهدی را همراهی کند.

بر همین اساس هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد : حضورم به عنوان سرپرست در تیم سیاه جامگان قطعی است . قرار است سه شنبه یا چهارشنبه این هفته که تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد شروع می شود در مشهد حضور یابم تا در نخستین تمرین مشهدی ها شرکت کنم.

وی افزود: من سال ها برای بازنگشتن به فوتبال و حضور در عرصه مربی گری طفره می رفتم اما این بار دیگر حریف خداداد عزیزی نشدم، افتخار می کنم که با خداداد به مربی گری ورود کردم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار