محک جدی خداداد در نیم فصل دوم با تیم سیاه جامگان

حضور خداداد عزیزی به عنوان سرمربی در تیم سیاه جامگان می تواند،ضمن محک جدی جذابیت های لیگ شانزدهم در نیم فصل دوم را دو چندان کند.

محک جدی خداداد در نیم فصل دوم با تیم سیاه جامگانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال سیاه جامگان شاید به عنوان ناکام ترین تیم لیگ در نیم‌فصل نخست رقابتهای لیگ برتر فوتبال به شمار می آمد ، سیاه جامگان به عنوان تیمی که بیشتر از اینکه به واسطه فوتبال و موفقیت‌هایش نامش برده شود، با حاشیه، بی پولی و البته ناکامی در نیم فصل نخست مواجه شده بود.

در ابتدای فصل  حاشیه‌هایی مبنی بر اعتراض عجیب به نام تیم مشهدی آغاز شد و برخی از افراد ناکامی این تیم را به نامش مرتبط می‌دانستند! لیگ با شکست‌های سریالی و البته بی پولی مفرط برای مشهدی‌ها شروع شد و خیلی زود آنها را به انتهای جدول فرستاد.

باحضور خداداد عزیزی به سیاه‌جامگان دو بازی ابتدایی را هم برابر نفت تهران و استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی باتساوی و کسب دوامتیاز با ارزش به پایان رساند، اما در ادامه لیگ تیم فوتبال سیاه جامگان در دیدار هایش برابر حریفان عملکرد ضعیفی از خود نشان داد وتنها موفق به کسب 3 امتیاز از این دیدارها شد. در واقع حضور خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی نتوانست راه چاره مشکی قرمزپوش مشهدی باشد و این تیم را از بحران نجات داده و از قعر جدول جدا کند.

باید گفت تنها تغییر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد پر رنگ شدن نام این تیم در رسانه ها با حضور خداداد عزیزی بوده است و گرنه تغییر خاصی در این تیم بوجود نیامده است. اما مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد پس از شکست سنگین 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در تصمیمی عجیب و غیر منتظره خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی تیم منصوب کرده و وی نیز در اقدامی دوست و هم بازی قدیمی مهدی هاشمی نسب را به عنوان سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان را برگزید.

از طرفی با جدایی بازیکنان شاخص از تیم فوتبال سیاه جامگان باید دید که خداداد می تواند در صورت رفتن ستاره ها ناپلئونی وار این تیم را از خطر سقوط نجات دهد، یا این که شاهد حضور تیم فوتبال سیاه جامگان در لیگ پایین تر باشیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: زمانی که بازیکنی تصمیم به جدایی از تیمی را داشته باشد نمی توان وی را به زور در تیم حفظ کرد و زمانی که راه حلی وجود نداشته باشد مربی به اجبار  باید از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده کند.

وی ادامه داد: مزایای استفاده از بازیکنان جوان زمانی ست که آن بازیکن به خوبی دستورات مربی را در زمین مسابقه عملی می کند. هر کسی بهتر ظاهر شود و درخدمت تیم باشد به طور حتم در ترکیب تیم خواهد بود.

هاشمی نسب در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک خداداد با رزومه ای که دارد می تواند تیم را از ورطه سقوط نجات دهد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار