برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

اسامی تیم ملی اسلالوم قایقرانی اعلام شد

اسامی قایقرانان ملی پوش بخش اسلالوم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات قهرمانی آسیا رشته اسلالوم 3 تا 6 اسفند ماه برگزار می شود و به این منظور پاروزنان منتخب اول اسفند ماه عازم تایلند می شوند.
 
در این خصوص با کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تیم های ملی بزرگسالان و نوجوانان یک اردوی تدارکاتی پایانی دارند که از ۱۱ بهمن ماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج برگزار می شود و تا زمان اعزام تیم ها این اردوی تدارکاتی ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: اسامی قایقرانان منتخب برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و در بخش بزرگسالان رکسانا رازقیان از تیم ملی بانوان و امیر فتاح پور و همایون محمدی و مهدی کریمی از تیم ملی مردان انتخاب شدند. همچنین پاروزنان تیم نوجوانان تست گیری شدند اما در خصوص انتخاب آنها باید تصمیم گیری شود.
 
اشرف در خصوص موادی که در مسابقات قهرمانی آسیا پاروزنان قرار است به رقابت بپردازند تصریح کرد: پاروزنان اعزامی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در دو ماده کایاک و کانو رقابت می کنند و برای اولین بار است که تیم نوجوانان ایران وارد مسابقات آسیایی می شوند، همچنین تیم بانوان کانوی ایران نیز برای نخستین بار است که در این رقابت ها شرکت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار