اسامی قایقرانان اعزامی به قهرمانی آسیا، پس از تست گیری اعلام می شود

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: اواسط هفته آینده اسامی قایقرانان منتخب تیم ملی اسلالوم قایقرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام خواهد شد.

 کتایون اشرف در گفتکو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: قایقرانان منتخب برای حضور در اردوی تیم ملی اسلالوم قایقرانی امروز به اردو ورود کردند اما در خصوص نفرات حاضر در تمرینات چیزی نمی توانم بگویم زیرا دو پاروزن از بانوان برای رکورد گیری اعلام آمادگی کرده اند، به این خاطرابتدا باید تست گیری کنیم سپس پاروزنان نهایی را برای حضور در اردوی تیم ملی و رقابتهای آسیایی مشخص خواهند شد.
 
وی افزود: اردوی تدارکاتی اسلالوم که از امروز آغاز شده به مدت 10 روز در رودخانه کرج و دریاچه آزادی به صورت گردشی برگزار می شود. هم اکنون  5 پاروزن در اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان حضور دارند.
 
اشرف در خصوص تیم پسران خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی تیم پسران نیز همزمان با تیم بانوان برگزار می شود و 5 قایقران پسر به همراه دو مربی تمرینات این تیم را به عهده دارند.
 
وی در خصوص انتخاب قایقرانان نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد:پس از تست گیری که اواسط هفته آینده انجام می شود نفرات نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار