خدمات فراکلینیکی بیمارستان ها باید شبانه روزی شود

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: موارد اورژانسی بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی مانند رشته رادیولوژی باید جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تحت پوشش قرار گیرند.

ایرج حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت رشته رادیولوژی در کشور گفت: رادیولوژی در کشور یک رشته بحرانی است که برای تامین متخصص مربوطه به رشته رادیولوژی دچار مشکل هستیم. 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان ها و مناطق محروم کشور اظهار داشت: بیمارستان ها برای انجام اقدامات ساده سونوگرافی در ساعات شب و روزهای تعطیل به دلیل اینکه خارج از ساعات شیفت کاری است در سطح شهر تهران و مراکز استان های بزرگ و دانشگاه ها دچار مشکل هستند.

قائم مقام وزیر بهداشت با تاکید بر تحت پوشش قرار دادن موارد اورژانسی بعضی از مراکز دانشگاهی تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی موارد مربوط به اورژانس تحت پوشش قرار نمی گیرند و موارد غیر اورژانسی نیز دچار مشکلات بیشتری شده است.

حریرچی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند در ساعات شبانه نیز از مراکز درمانی استفاده کنند، تاکید کرد: امیدواریم با این اعتبار بخشی جدید بتوانیم موارد اورژانسی را کاملا پوشش دهیم و بتوانیم در روزهای تعطیل به مردم در خصوص رادیولوژی ارائه خدمات کنیم.

وی با بیان اینکه تزریقات تعرفه قانونی دارد، افزود: در زمان تخلفات انجام شده در زمینه تزریقات مردم موضوع را جهت پیگیری به سامانه وزارت بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار