تبریز ؛

آموزش فنون نظامی بر همه واجب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت آموختن آموزش های نظامی در روزهای ضرورت گفت: آموزش فنون نظامی بر همه واجب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری در جمع نیروهای در حال آموزش مرکز آموزش درجه داری سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه  افزود : البته آموزش نظامی به تنهایی کافی نیست و امروزه افزون بر جنگ نظامی جنگ نرم نیز ما را تهدید می کند و باید بتوان در مقابل شبهاتی که آنها وارد می کنند  پاسخگو بود.

امام جمعه تبریز بیان کرد:120 شبکه فارسی زبان با شیوه های مختلف مانند فحش و ناسزا به ارگانهای انقلابی مانند بسیج و سپاه بر علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: نیروهای انقلابی به  وسیله تبلیغ زبانی،جهاد مالی و جانی  موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند و باید به وسیله نوشتن ، گفتن و پخش فیلم های مختلف در مورد انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را همیشه زنده نگه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : اگر فداکاری و جهاد مسلمانان صدر اسلام نبود اسلام پیشرفت نمی کرد و در طول تاریخ همواره افراد هواپرست و پیروشیطان هستند که با حقیقت مخالف هستند و باید همواره در مقابل آنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.