شاکری در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

شهرداری تهران از ارائه نسخه اگسل بودجه به شورای شهر خودداری می کند

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران از ارایه نسخه اگسل بودجه به شورای شهر خودداری و مقاومت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات حافظی مبنی بر محاکمه مسببان حادثه پلاسکو، اظهار داشت: محاکمه مردمی مسببان حادثه پلاسکو در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان جایی ندارد.

وی افزود: از آنجا که این اظهارات در صحن شورای شهر مطرح شده، اگر به جوسازی سیاسی در مراسم روز پنج شنبه و حرمت شکنی احتمالی منجر شود، به نوعی شورای شهر نیز مقصر است.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: درخواست دارم حافظی اظهارات خود را اصلاح و تاکید کند که موضع شورای شهر همان موضع رهبری است.

شاکری به سامانه جامع مصوبات شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: سروری و همکارانشان در خصوص شکل گیری این سامانه تلاش زیادی انجام دادند و خوشحالیم که این سامانه امروز رونمایی شد.

وی تاکید کرد: تلاش پر مشقت گردآوری ۴ هزار مصوبه در آن و راه اندازی آن آرزوی دیرینه همه بوده است.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: این سامانه می تواند هدیه شورای چهارم به شورای پنجم باشد.

شاکری ادامه داد: این سامانه در روند تکمیل و پویایی خود می تواند در روند بودجه ریزی کمک نماید.

وی با تاکید بر لزوم هوشمند سازی این سامانه و ارائه خروجی های متنوع نرم افزاری همچون اگسل و پی دی اف پیشنهادی را مطرح کرد و افزود: گزارشی از حسن اجرای مصوبات به ویژه در حوزه مصوبات کمیسیون نامگذاری باغات و غیره شورای شهر نیز در این سامانه باید ارائه شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اینکه به رغم تذکر در جلسه قبلی شورا، هنوز شهرداری تهران از ارائه نسخه اگسل بودجه به شورای شهر خودداری و مقاومت می‌کند، گفت: تا زمانی که بودجه در قالب فایل اگسل ارایه نشود، امکان گزارش گیری و نظارت به سختی فراهم نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار