اصفهان؛

دبل شهرداری کاشان مقابل هپکو اراک در هندبال

تیم هندبال شهرداری کاشان عصر امروز با پیروزی برابر هپکو اراک، هم در دور رفت و هم برگشت، موفق به شکست این تیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم هندبال شهرداری کاشان با پیروزی بر هپکو اراک، رقابت خود با تیم نفت و گاز گچساران را حفظ کرد.

رقابت دو تیم شهرداری کاشان و نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور عصر امروز از ساعت 16 به میزبانی کاشان در سالن پویش دانشگاه کاشان برگزار شد که تیم میزبان با نتیجه 34 بر 29 موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد.

این رقابت حساس و نزدیک در نیمه اول با نتیجه 16 بر 16 مساوی به پایان رسید تا هر دو تیم با تساوی به رختکن رفته و برای کسب نتیجه بهتر بجنگند، اما در نیمه دوم این تیم کاشانی بود که با ضد حملات سریع و فشار بیشتر در حمله، از اشتباهات بازیکنان هپکو اراک سود برده و به برتری رسید.

* حواشی و نکات مهم بازی:

بازی فیزیکی و پر برخورد میان شهرداری کاشان و هپکو اراک در نیمه دوم باعث مصدومیت یک بازیکن کاشان و یک بازیکن اراک شد که خوشبختانه مشکل هیچ کدام از این بازیکنان جدی نبود و به بازی ادامه دادند.

سیوهای تماشایی محمد شیرانی دروازه‌بان تیم شهرداری کاشان در نیمه دوم بازی، اندک هوادارانی را که برای تماشای این بازی به سالن آمده بودند بارها به وجد آورد.

 پس از پیروزی شهرداری کاشان برابر هپکو اراک و پیروزی نفت و گاز گچساران برابر بافق یزد در هفته یازدهم، تیم کاشانی همچنان با اختلاف یک امتیاز در تعقیب نفت و گاز گچساران صدر نشین قرار دارد تا جذابیت این رقابت‌ها در هفته‌های آتی بیشتر از قبل شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.