اصفهان؛

ذوب‌آهن سایه به سایه در تعقیب تأسیسات دریایی

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر تأسیسات دریایی با تفاضل گل بهتر نسبت در رده دوم جدول رده‌بندی قرارگرفته و ما در رتبه سوم هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پروانه کوهیان اظهار کرد: در مصاف با تیم هیأت هندبال البرز در هفته ششم لیگ برتر در کرج، 31 بر 27 موفق به شکست این تیم شدیم.

وی افزود: یکی از بازیکنان مؤثر ما به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت و در غیابش جای خالی‌اش حس می‌شد؛ اگر بازی می‌کرد قطعاً با اختلاف امتیاز بیشتری این تیم را می‌بردیم.

این سرمربی تصریح کرد: در حال حاضر با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تأسیسات دریایی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داریم و تأسیسات دوم جدول است؛ به همین خاطر در بازی با تیم البرز به امتیاز بیشتر نیاز داشتیم.

وی اظهار داشت: تیم البرز تیم جوانی است که آینده بسیار خوبی دارد و در برابر ما هم خیلی خوب ظاهر شد.

کوهیان بابیان اینکه 4 بازیکن ملی‌پوش دارد که در زمین فیکس هستند، تأکید کرد: درست است که تیم ملی ارجحیت دارد؛ اما هم برای تیم ما و هم اکثر تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش دارند به خاطر نبود این بازیکنان و حضورشان در اردوی تیم ملی، زیان‌بار بوده زیرا در کار ما مربیان به خصوص هنگام تمرین کردن مشکل ایجاد می‌کند و این به ضررمان است.

وی یادآور شد: تیم‌ها در لیگ برتر امسال اصلاً قابل‌ مقایسه با سال‌های قبل نیستند و همه قدرتمندند به طوری که تیم‌هایی همچون کرمان، تأسیسات دریایی و لارستان با بازیکنان خوبی که در اختیاردارند، باتجربه عمل می‌کنند و تیم‌های البرز و سپاهان که جوان هستند آینده خیلی خوبی دارند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن بیان داشت: 4 بازیکن جدید امسال به تیم ما اضافه‌شده و بقیه هم بسیار جوان هستند و هنوز برای پیشرفت فرصت دارند.   



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.