اصفهان؛

کفه ترازوی لیگ برتر به سمت پیشرفت هندبال ذوب‌آهن سنگینی می‌کند

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در لیگ برتر امسال، نتایج برد ما نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و این نشان می‌دهد تیم ذوب‌آهن پیشرفت و رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پروانه کوهیان  اظهار کرد: در دومین بازی از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، با تیم هدف‌پویان قم در اصفهان مصاف کرده و 25 بر 24 بردیم.

وی افزود: البته در دور رفت نیز با نتیجه 27 بر 24 موفق به شکست این تیم شدیم و توانستیم آن بازی را هم ببریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: در دیدار دور برگشت، ما بیشتر کار کرده بودیم و بازیکنان همه تاکتیک‌هایی را که روی آن‌ها تأکید شده بود به خوبی در زمین پیاده کردند؛ همچنین دو دروازه‌بان‌مان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تیم ما در رتبه سوم جدول رده‌بندی جای گرفته و تأسیسات دوم جدول است، لارستان هم در صدر قرار دارد.

کوهیان اظهار داشت: امسال تیم ما در لیگ برتر ترقی و پیشرفت خوبی داشته زیرا بردهای‌مان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و بازیکنان هم خیلی خوب کار کرده‌اند؛ اگر همین روند ادامه پیدا کند و تمرینات منظم و منسجم داشته باشیم، آینده خوبی را برای این تیم می‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: جمعه هفته جاری با تیم بم در کرمان بازی داریم، در دور رفت این تیم را مغلوب کردیم؛ امیدوارم این بار هم برنده باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.