برگزاری جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی زاهدان

جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زاهدان ویژه نوروز 96 برگزار شد.

برگزاری جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زاهدان نوروز 96به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان؛ جلسه کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زاهدان ویژه نوروز 96 با حضور سرگرد اکوان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، ارباب‌نیا مدیر امور موزه‌های اداره کل و اعضای کمیته برابر با دستورالعمل ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر نوروز 96 در سالن کنفرانس موزه جنوب شرق کشور تشکیل شد.

در این نشست عدنان حسینی رئیس کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد گفت: این جلسه به منظور آماده‌سازی و ساماندهی مراکز اسکان مسافران و گردشگران و نظارت بر آنها تشکیل شده و وظیفه اصلی این کمیته ارائه راهکار و پیشنهاد به سایر کمیته‌ها برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران است.

حسینی با تاکید بر ضرورت ایجاد مجتمع‌های اقامتی و رفاهی در سطح شهرستان زاهدان افزود: با ایجاد کمپ‌ها و مراکز اقامتی و رفاهی در سطح شهر زاهدان می‌توان خدمات اسکان و رفاه مسافران نوروزی را مهیا کرد.

وی افزود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی رسیدگی به وضعیت و امکانات رفاهی کمپ‌ها، مجتمع های رفاهی مراکز اقامتی و ... در دستور کار این کمیته قرار دارد.

رئیس اداره زاهدان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی در جهت اسکان‌های اضطراری در شرایط بحرانی اذعان داشت: در حال حاضر با همکاری اداره کل آموزش و پروش 14 مدرسه و 168 کلاس در سطح زاهدان در جهت اسکان و رفاه مسافران و گردشگران نوروزی در حال آماده سازی است.

در پایان این جلسه اعضای کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زاهدان به ارائه راهکار و پیشنهاد در جهت رفاه حال مسافران نوروزی پرداختند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.