یاسوج؛

کارگاه آموزشی مجریان برگزاری انتخابات در استان

کارگاه آموزشی مجریان برگزاری انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ معاون سیاسی، امنیتی استاندار در نشست با مجموعه دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گفت: آموزش دست اندکاران انتخابات در قالب کارگاه های آموزشی به صورت حضوری تا پایان سال، در برنامه کار ستاد انتخابات قرار می گیرد.

فتاح محمدی با بیان اینکه نخستین نشست ستاد انتخابات استان هفته آینده برگزار می شود گفت: حوزه کار انتخابات استانداری درزمینه انتخابات شورای شهر و روستا بسیار گسترده است و ضرورت دارد تا پایان سال 95 برخی از امور مربوط به آموزش انجام شود.

وی افزود: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

محمدی با بیان اینکه زمان نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 بهمن تا 6 اسفند است گفت: با توجه به فرصت اندک زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا متقاضیان می بایست برای تهیه گواهی سوء پیشینه اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراها را دارند از هم اکنون باید برای تهیه این گواهی سوء پیشینه اقدام کنند تا در زمان نام نویسی با مشکل مواجه نشوند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.