قائم مقام دانشگاه علم و صنعت مطرح کرد: کارگاه طرح کاربرگ‌های عملیاتی با هدف تعامل و همکاری صنعت و دانشگاه علم و صنعت انجام شده است.

حسین سیدین قائم مقام دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دانشگاه با صنعت اظهار داشت: کارگاه‌های تکمیل کاربرگ‌های عملیاتی با هدف پیشبرد طرح‌های پژوهشی و صنعتی و تحقیقاتی این دانشگاه برگزار شد که در آن دانشجویان دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود را معرفی و مشکلاتشان را با اساتید مربوطه برطرف کردند.

وی بیان کرد: این کارگاه با حضور معاونان دانشگاهی و دفتر ارتباط با صنعت برگزار شد و بخش‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه و همچنین حوزه‌های ستادی از نقشه راه خود و اهداف پیش‌بینی شده در جهت عملی کردن طرح‌های راهبردی، پژوهشی و تحقیقاتی مطلع شدند.

سیدین ادامه داد: طبق برنامه پنجم دانشگاه تعداد 167 طرح پژوهشی باید در طی زمان پنج ساله در دانشگاه اجرایی شود و برای اجرای هر طرح یک نقشه جامع راه ایجاد شده است.

وی یادآور شد: کارگاه‌های تکمیل کاربرگ‌های عملیاتی با حضور روسا و معاونان دانشگاه با هدف همکاری و تعامل هر چه بیشتر دانشکده‌های دانشگاه علم و صنعت برای انجام طرح‌‌‌های راهبردی پنج ساله انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.