ارتش آزاد مدعی شد: برای نابودی جبهه النصره در سوریه تلاش می‌ کنیم

مشاور حقوقی ارتش آزاد سوریه مدعی شد گروه های مسلح برای از بین بردن جبهه النصره در سوریه تلاش می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الحدث، مشاور حقوقی گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه در استانبول، مدعی شد گروه های مسلح برای از بین بردن جبهه النصره در سوریه تلاش می کنند.

اسامه ابوزید در مصاحبه با الحدث گفت: روسیه از بعضی از شخصیت های مخالف سوری برای سفر به مسکو دعوت کرده است. ما دعوتی برای حضور در دیدار مسکو در روز جمعه دریافت نکرده ایم. این نشست ویژه شخصیت های سیاسی است که بسیاری از آنها در گذشته هم با مسکو در تماس بودند. مخالفان نشست هایی برای هماهنگی در استانبول برگزار می کنند.

ابوزید ادعا کرد آنچه درباره توافق بین ما و نظام سوریه برای مبارزه با تروریسم گفته می شود، درست نیست. جبهه فتح الشام (النصره) مرتکب جنایت هایی در حق مردم سوریه شده است و به این جنایت ها ادامه می دهد. نبرد ما با جبهه النصره سرنوشت ساز است و عقب نشینی از آن وجود ندارد. هدف اصلی ما پایان دادن به کار جبهه النصره است.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد امیدواریم روسها به تعهداتشان در مذاکرات آستانه عمل کنند. پیش از هر تصمیمی منتظر اقدامات عملی هستیم. ما موارد نقض آتش بس در حرستا از طرف نظام را به اطلاع ترکیه رساندیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار