وزیر ارتباطات وارد استان ایلام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با استقبال محمدرضا مروارید استاندار، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی از طریق فرودگاه شهدا، وارد استان ایلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمود واعظی بر اساس برنامه ریزی ها در این سفر 10 برنامه مختلف از جمله ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار و گفت و گو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شرکت می کند.

بهره برداری و راه اندازی 250 طرح اینترنت پرسرعت روستایی در استان نیز امروز به صورت همزمان و نمادین در روستای آبزای بخش چوار شهرستان ایلام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کلید می خورد.

شرکت در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان با حضور رؤسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی و کارگروه توسعه صادرات، دیدار با فعالان اقتصادی و بازرگانان ایلامی و نیز بررسی مسائل و مشکلات حوزه صادارت از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان ایلام است.

راه اندازی مرکز آپا (آمادگی پشتیبانی امداد رایانه ای) در دانشگاه ایلام و بهره برداری از چندین طرح مخابراتی از دیگر برنامه های سفر واعظی به این استان اعلام شده است.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.