لزوم بکارگیری زیرساخت های ICT در توسعه کسب و کار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: زیر ساخت های ICT باید در توسعه کسب و کار تقویت و بکار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروزه زیرساخت های ارتباطی فقط کاربرد اینترنتی یا تلفن ندارند، گفت: سیاست ما این است از زیر ساخت های ای سی تی برای توسعه کسب و کار و رفع مشکلات اشتغال استفاده شود.

محمود واعظی با بیان اینکه در چند سال اخیر برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی در استان ایلام کارهای خوبی انجام شده افزود: در سفر امروز کاستی ها و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری بررسی و راهکارهای مناسب اتخاد خواهد شد.

امام جمعه ایلام نیز با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات مناسبی در حوزه فناوری بویژه توسعه  اینترنت صورت گرفته، گفت: کارهای خوبی در چند سال اخیر در حوزه فناوری و اینترنت انجام شده اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی با بیان اینکه امروز استان ایلام شاهراه عتبات عالیات است گفت: ضروری است خدمات دولت در بخش های مختلف از جمله جاده، راه آهن و اینترنت در ایلام افزایش یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.