کرمانشاه؛

نگاه اسلام یک نگاه اعتقادی و فرهنگی بسیار عمیق

رییس هیات ورزشهای رزمی شهرستان کرمانشاه گفت: نیاز است نگاه مسئولین و رسانه ها به ورزشهای رزمی و صدالبته قهرمانان این رشته ها متحول شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت الاسلام نعمت شکری گفت: یکی از نکاتی که در بحث انتخاب یک روحانی به عنوان رییس هیات ورزشهای رزمی شهرستان کرمانشاه لحاظ شده این است که نگاه اسلام یک نگاه اعتقادی و فرهنگی بسیار عمیق به ورزش است.

 شکری افزود: هیات ورزشهای رزمی یک هیات بسیار وسیع با تنوعی بسیار گسترده از رشته ها و سبک های ورزش رزمی است که هرکدام از این سبک ها و رشته ها این قابلیت را دارند که دارای یک هیات باشند.

 وی ادامه داد: فدراسیون ورزشهای رزمی دارای 107 رشته است که اخیرا قرار است 17 رشته جدید دیگر نیز به آن اضافه شود، بنابراین یک فدراسیون بسیار گسترده با تنوع چشمگیری از رشته ها و شاخه های ورزشی است.

 شکری خاطرنشان کرد: نکته قابل تامل در این فدراسیون بزرگ آن است که متاسفانه علی رغم تمام وسعتی که این فدراسیون دارد و تعداد بسیار چشمگیر ورزشکاران در این رشته ها، قهرمانان آن دیده نمی شوند.

 رییس هیات ورزشهای رزمی شهرستان کرمانشاه علت عدم دیده شدن قهرمانان رشته های رزمی را در بی توجهی مسئولین و به ویژه رسانه ها دانست.

 شکری از برنامه ریزی گسترده ای برای ورود به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد و گفت: در چهار رشته پنچاک سیلات، جوجیتسو، موی تای و ووی نام می توانیم در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشته باشیم، لذا درصددیم با توسعه و حمایت از این رشته ها شرایط را برای حضوری پررنگ دراین مسابقات فراهم کنیم.

 شکری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 40 سبک و رشته ورزشی در زیر مجموعه هیات ورزشهای رزمی استان فعالیت دارد، گفت: بیش از 3900 ورزشکار سازمان یافته داریم که نیاز است نگاه کلان تری به این هیات بزرگ که امروز همچون یک خانواده بزرگ و متحد در کنار هم هستند، صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.