کرمانشاه؛

برگزاری ۸۰۰ عنوان برنامه ورزشی در کمیته ورزش کرمانشاه

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، گفت: در گدامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی در کمیته ورزش و جوانان استان کرمانشاه پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ صابر رحیمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان کرمانشاه برگزار می شود.

رحیمی، از برنامه ویژه اداره کل ورزش و جوانان مانند سال های گذشته در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی خبر داد و اظهار کرد: روز ۱۲ بهمن همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) از میدان فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی تا گلزار شهدا شاهد رژه نمادین هیئت های موتورسواری، دوچرخه سواری و اتومبیل رانی با همراه داشتن دسته های گل در گرامیداشت این روز و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه در آن روز، اعلام کرد: برنامه های متعدد ورزشی شامل مسابقات فوتسال کارکنان دولت، مسابقات کوهپیمایی، کوهنوردی، تیراندازی، والیبال، دو صحرانوردی و جشنواره بازی های بومی محلی در شهرهای کرمانشاه، صحنه و سنقر از برنامه های شاخص در این ایام الله است.

به گفته رئیس کمیته ورزش و جوانان، مسابقات مختلف ورزشی در این ایام برای شهرستان های پاوه، جوانرود، اسلام آبادغرب، هرسین، سنقر، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، قصرشیرین، روانسر و صحنه تدارک دیده شده است.

رحیمی اضافه کرد: در رویدادهای ورزشی تدوین شده برای این ایام تلاش شده است جشن انقلاب به شکل خوبی برگزار شود و در تمامی شهرستان علاوه بر غباروبی مزار شهدا، شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سرکشی از خانواده های معظم شهدای ورزشکار نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار