کرمانشاه؛

انقلاب اسلامی سبب جهش در پیشرفت کشور شد

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: به برکت انقلاب در پیشرفت کشور شاهد جهش هستیم که این جهش در دستیابی به فناوری‌ها قابل درک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب ایجاد جهش در کشور شد و در بسیاری از زمینه‌ها عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد که از جمله این اقدامات دستیابی به فناوریهای جدید و به‌روز است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته کشور از قدرت علمی بالایی برخوردار نبود بیان کرد: در زمان طاغوت در شهر کرمانشاه تنها دو پزشک حضور داشت و به‌دلیل کمبود پزشکان باید اطبا را از پاکستان و هندوستان می‌آوردند که این ضعف امروز جبران شده است.

حجتی با اشاره به پیشرفت کشور به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است، خاطرنشان کرد: براساس آیات قرآن برای نفوذ به ردههای بالا باید به علم آنها دست یافت و در قرآن خطاب به انس و جن آمده که اگر می‌خواهید به آسمان‌ها نفوذ کنید باید به دانش آن دست پیدا کنید.

خطیب جمعه کرمانشاه امنیت را یکی دیگر از پیشرفت‌های کشور به‌واسطه انقلاب اسلامی دانست عنوان کرد: ایران اسلامی در منطقه‌ای که باوجود گروه‌های تروریستی تکفیری ناامن شده است به جزیره‌ای امن می‌ماند که باید شکرگزار این امنیت و زندگی در سایه نظام اسلامی باشیم.

حجتی با اشاره به سالروز بازگشت امام راحل(ره) به کشور بیان کرد: امام خمینی(ره) در روز دوازده بهمن ماه با قدرت و پیروزمندی وارد کشور شد و به برکت بازگشت امام طلیعه دهه فجر درخشیدن گرفت.

امام جمعه موقت کرمانشاه به 10 ویژگی مومن از دیدگاه امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: خدمت به‌مردم، مهربان با خلق خدا، شجاعت و ترس تنها از خدا، راضی به رضای خدا و غیره از جمله این ویژگیها هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.