کرمانشاه؛

آغاز فروش بلیط فیلم فجر

بلیط فروشی اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان ها از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بلیط فروشی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان ها از صبح روز پنجشنبه (٧ بهمن) آغاز شده و تا یکشنبه دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به آدرس : www.cinogram.com مراجعه و بلیط فیلم های اختصاص یافته به استان کرمانشاه را در دو مجموعه هشت فیلمی تهیه کنند .

لازم به ذکر است که بلیط فروشی جشنواره فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر بوده و علاقه مندان می توانند پس از خرید ، در روز ١٤ بهمن در کرمانشاه با در دست داشتن کارت ملی ، بلیط های خود را از گیشه سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه دریافت نمایند

قابل ذکر است؛ بلیط جشنواره به صورت پک های ٨ تایی به قیمت ٦٤ هزار تومان به صورت اینترنتی قابل خرید می باشد و یا به صورت تک فروشی در روز اکران فیلم¬ها به قیمت نفری ده هزار تومان قابل خریداری است .

فیلم های جشنواره فیلم فجر ٩٥ کرمانشاه در سینما فرهنگ و آزادی؛١- سارا و آیدا٢- یادم تو را فراموش٣- ماجرای نیمروز٤- دعوت نامه٥- اسرافیل٦- بن بست وثوق٧- چراغهای ناتمام٨- فصل نرگس٩- فراری١٠- صوفی و دیوانه١١- ویلایی ها١٢- بدون تاریخ بدون امضا١٣- تقصیر من نیست١٤- تابستان داغ١٥- آذر١٦- شنل می باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.