اردبیل؛

رونمایی از کتاب «عرفان یولی» در اردبیل

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: به همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از کتاب شعر «عرفان یولی» رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛عظیم دشتی در جلسه مشترک با برخی از مدیران تشکل‌ها و موسسات فرهنگی هنری غیردولتی در اردبیل اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فروپاشی رژیم طاغوت و ستم‌شاهی نقطه شروع حرکت عاشورایی مردم ایران بود, رژیمی که تحت حمایت شدید استکبار جهانی قرار گرفته بود و به گواه تحلیلگران سیاسی جهان و منطقه با توجه به سرمایه‌گذاری کلان در زمینه مسائل امنیتی کشور فروپاشی آن غیرقابل تصور بود ولی بعد از فروپاشی رژیم تحول عظیمی در تمامی عرصه‌ها به وجود آمد که تبیین تک تک این تحولات و دستاوردها از ضروریات امروز کشور است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: متاسفانه اکثر نسل جوان کشور فقط به این اصل یعنی جابجایی حکومت و نوع رژیم آگاهی کامل دارند و از سایر دستاوردهای نقلاب اسلامی بیگانه هستند، ولی از اینکه کشور ما قبل از انقلاب اسلامی در چه وضعیتی قرار داشت و اکنون چه وضعیتی دارد آگاهی آن‌چنانی ندارند که وظیفه ما آگاهسازی جوانان از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران است.

دشتی بیان کرد: یکی از وظایف مهم امروزه مدیران, دلسوزان و فعالان فرهنگی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور است و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای تشریح این دستاوردها است که نیاز است همگان و به ویژه رسانه‌ها بیشترین وقت خود را به تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن اختصاص دهند.

وی افزود: یک جوان انقلابی باید تصویر واقعی از زمان گذشته را در ذهن خود داشته باشد، چرا که در غیر این‌صورت نمی‌تواند مدافع انقلاب و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و این وظیفه خطیر صدا و سیما است که باید تصویر واقعی از دوران رژیم گذشته را در اختیار نسل فعلی جامعه قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با در نظر گرفتن منابع محدود خود برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تدارک دیده است که شاخص‌ترین این برنامه‌ها مراسم جشن انقلاب در شهر اردبیل است که روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود و در این مراسم از کتاب شعر «عرفان یولی» مرحوم استاد اسدالله امانی‌مجد که در 227 صفحه و توسط انتشارات خط هشت به چاپ رسیده است, رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.