کرمان؛

شعار مبارزه‌ با فساد و حقوق بگیران نجومی با هم همخوانی ندارند

امام جمعه بافت گفت: وقتی حقوق‌بگیران نجومی وجود داشته باشند و شما شعار مبارزه‌ با فساد بدهید، این دو مسئله هیچ هم‌خوانی باهم ندارند.

شعار مبارزه‌ با فساد و حقوق بگیران نجومی با هم همخوانی ندارند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امام جمعه بافت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت حادثه دلخراش پلاسکو اظهار داشت: آنچه جای تأسف و تالم است، فروریختن و خاموش شدن چراغ کسب  پوشاک‌های مدرن نیست، که ان‌شاء‌الله می‌توان به همت مسئولان بهتر از قبل آن را احیاء کرد.

وی افزود: آنچه دل همه‌ ایرانیان و انسان‌های با عاطفه را سوزاند، آتش برافروخته‌ای بود که دلاور مردان پرافتخار آتش‌نشانی را در کام خود فرو برد. 

امام‌جمعه بافت با گرامیداشت آغاز دهه فجر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بزرگ انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها این است که سایر انقلاب‌ها بعد از یک مدت اکثراً مادی می‌شوند و تغییر سطح زندگی می‌دهند و به افراد مرفه و خوش‌گذران تبدیل می‌شوند.

مهدی‌زاده عنوان کرد: اما انقلاب اسلامی این‌گونه نیست و از همان روز اول تا به امروز قوی‌تر و انقلابی‌تر پیش می‌رود.

وی ادامه داد: البته تعداد کمی هستند که از انقلاب خسته شدند، رنگ عوض کردند و تغییر سطح زندگی دادند و مرفه شدند که در این انقلاب کم‌ هستند، اما همین تعداد اندکی نیز موجب بی‌اعتمادی ملت می‌شود.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم وقتی بفهمند که برادر و دستیار رئیس‌جمهور با مفسدان مالی و اقتصادی ارتباط داشته باشد، منجر به بی‌اعتمادی به‌ نظام می‌شود.

امام جمعه بافت گفت: از رئیس‌جمهور این توقع و انتظار می‌رود که شخصاً دستور دهد به پرونده‌ برادرش رسیدگی شود و اگر ثابت شد که تخلفی صورت گرفته، بگذارد تا با او برخورد شود و اگر رفع اتهام شد، از آبروریزی افراد جلوگیری شود.

وی افزود: وقتی ‌که در کابینه‌ وزرای چند هزار میلیاردی و حقوق‌بگیران نجومی وجود داشته باشند و شعار مبارزه‌ با فساد بدهید، این دو مسئله هیچ هم‌خوانی باهم ندارند.

مهدی‌زاده عنوان کرد: با تقدیر و تشکر از دستگاه قضا که حقیقتاً در مقابله با فساد اقتصادی و مبارزه‌ با فیش‌های نجومی وارد شده است، انتظار می‌رود از خط مستقیم استقلال و عدالت خارج نشود.

وی تاکید کرد: در برخورد با مفاسد و کسانی که اهداف انقلاب را به حاشیه می‌کشانند، حتی اگر از خانواده‌ مسؤولان باشد برخوردی قاطع داشته باشند.

امام جمعه بافت از تلاش فرماندار نسبت به مسئله‌ گردشگری خَبر تشکر کرد و گفت: امیدواریم این کلنگ‌زنی وجهه تبلیغاتی نداشته باشد و نسبت به کارخانه کرک نیز همت شود که بالغ‌ بر دو سال قول بازگشایی را می‌دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار