یاسوج؛

افتتاح 13 طرح صنعتی و معدنی در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز دهه فجر 13 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 طرح صنعتی و معدنی با حجم سرمایه‌گذاری 241 میلیارد ریال و ایجاد فرصت‌های شغلی برای 181 نفر در سطح استان توسط بخش خصوصی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‎برداری است.

دیودیده با اشاره به اینکه از این تعداد، 7 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد، 4 طرح در گچساران، یک طرح در کهگیلویه و در شهرستان چرام یک طرح صنعتی افتتاح خواهد شد، افزود: طرح‎های صنعتی و معدنی مذکور شامل ظروف یکبار مصرف کاغذی و گیاهی، بسته‌بندی حبوبات، مصنوعات فلزی و چوبی، مرمریت، آسفالت، سردخانه، دستمال کاغذی و... است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین طرح‌های افتتاحی در این ایام را مبتکران جهان نایلون تولیدکننده ظروف یکبار مصرف کاغذی و گیاهی با حجم سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال و دماوندکار گچساران تولیدکننده پانل ساختمانی pvc با حجم سرمایه گذاری 45 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات استان را در زمینه تأمین نیازهای و رفع معضل بیکاری برطرف خواهد کرد.

دیودیده حمایت از طرح‌‌های اقتصادی را از اولویت‌های برنامه‌‌های صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام و خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن قابلیت‌های مهم در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های مطلوبی داشته است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار