یاسوج؛

اجرای 170 عنوان برنامه در استان

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر سال جاری توسط این نهاد در استان اجرا می شود.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مهم‌ترین این برنامه‌ها شامل غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس در ساعت 9:33 دقیقه 12 بهمن به مناسبت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح حوزه‌های مقاومت بسیج و 2 سوله ورزشی چندمنظوره در روستاهای دشت روم بویراحمد و سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی و برگزاری همایش معتمدان و ریش سفیدان در یاسوج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سرهنگ انصاری افزود که اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی به مناطق محروم برای خدمت رسانی به مردم، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه فتح، برگزاری رقابت‌های ورزشی و بومی محلی، محفل انس با قرآن، همایش دانشجویان بسیجی در گلزار شهدای یاسوج با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و حضور بسیجیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری در این استان است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه فجر سال جاری فاز نخست طرح پرورش ماهی روستای چناربرم شهرستان دنا به ظرفیت 100 تن، با اشتغال‌زایی 10 نفر و اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و با مدیریت جمعی از ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

سرهنگ انصاری عنوان کرد که برنامه‌های دهه فجر سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد مختص هر 2 قشر آقایان و بانوان است.

وی ابراز داشت: شعار دهه فجر سال جاری شامل گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت که در شهر مادوان بویراحمد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی علاوه بر وجود حوزه‌های مقاومت بسیج، مسجد و سالن ورزشی ساخت حسینیه در دستور کار بوده و برپایی نمایشگاه فرهنگی و ایجاد ایستگاه سلامت نیز پیش بینی شده است.

سرهنگ انصاری اظهار داشت: به دلیل تقارن دهه فاطمیه اول با روزهای 21، 22 و 23 بهمن سال جاری لازم است که حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کهگیلویه و بویراحمد حفظ شود.

وی افزود که قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال جاری یکبار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان زده و نشان دهند که در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب ثابت قدم هستند.

سرهنگ انصاری بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سربازان جنگ نرم اقدام به تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها در دهه فجر سال جاری کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.