ساری؛

دستگیری زمين خواران ميلياردی در مازندران

زمين خواران 986 ميليارد ريالی در مازندران دستگیر شدند.

سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: 29 فقره پرونده زمين خواری به ارزش 986 ميليارد ريال امسال در استان کشف شد.

وی افزود: در راستای حراست از منابع طبيعی و اراضی جنگلی و برخورد با زمين خواران و رفع تصرف اراضی ملی، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پليس آگاهی اين فرماندهی امسال موفق به کشف بيش از 29 فقره زمين خواری شدند .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : 396 هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبيعی که از سوی افراد فرصت طلب و سود جو تصرف شده بود، با هماهنگی مقام قضائی و کارشناسان ذيربط خلع يد و به دامان طبيعت بازگردانده شد.

سردار سيد محمود ميرفيضی ارزش ريالي پرونده های کشف شده را بيش از 986 ميليارد و 954 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: در اين ارتباط متهمان به زمين خواری شناسايی، دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به کاهش 5/27 درصدی زمين خواری امسال در سطح استان از عزم جدی پليس در مقابله با متصرفان به اراضی ملی و جنگلی خبر داد و گفت: نيروی انتظامی برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار